Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

gov_LAB

25 Styczeń 2019 
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła program edukacyjny gov_LAB,...

Konkurs na pozacenowe...

25 Styczeń 2019 
Urząd Zamówień Publicznych zaprasza do udziału w II edycji konkursu na pozacenowe...

Roczne sprawozdania o...

25 Styczeń 2019 
Na podstawie art. 98 pzp zamawiający zobowiązani są do sporządzania rocznych sprawozdań o...
Poszukiwano wyrażenia: centralny zamawiający

Znaleziono 15 pasujących wyników.

Wyniki zostały podzielone na kategorie.
Wybierz wiersz z nazwą interesującej Cię kategorii, aby zobaczyć wyniki wyszukiwania. Ponowne kliknięcie w ten wiersz anuluje przeglądanie wyników.

Archiwum

1.
Obecnie trwa okres przejściowy związany z elektronizacją zamówień publicznych i z rezygnacją z tradycyjnej formy komunikacji między zamawiającym a wykonawcami na rzecz wykorzystania środków...
2.
Przed 18 października 2018 r. zamawiający starali się wszcząć postępowania w taki sposób, by zdążyć przed wdrożeniem pełnej elektronizacji. Niestety, wielu z nich nie dopełniło warunków, które...
3.
Proces elektronizacji zamówień publicznych jest już w toku. W najbliższym czasie sposób składania elektronicznej oferty czy JEDZ będzie się dynamicznie zmieniać: 1 października 2018 r. ma zostać...
4.
Ze wspólnym udzielaniem zamówień wiążą się liczne korzyści, jak np. atrakcyjniejsze ceny ofert, optymalizacja kosztów prowadzenia postępowania czy możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia...
5.
Wprowadzenie do pzp artykułu 10a, określającego formę komunikacji między zamawiającym a wykonawcami, wywołuje wciąż pewne obawy i wątpliwości związane z koniecznością pełnej elektronizacji procesu...
6.
Nowelizacja pzp z czerwca ubiegłego roku wprowadziła – wynikającą z przepisów dyrektyw 2014/24/UE i 2014/25/UE – elektronizację zamówień, w tym obowiązkową komunikację elektroniczną między wykonawcą...
7.
W postępowaniach wszczętych po 18 kwietnia 2017 r. centralni zamawiający są zobowiązani do kontaktowania się z wykonawcami wyłącznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Od tego roku...
8.
Administracja państwowa od kilku lat korzysta z możliwości oferowanych przez centra usług wspólnych. Również samorządy zakładają centra usługowe, wspierając w ten sposób ideę smart city. Współpraca...
9.
Zasady przygotowania i przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne przez centralnego zamawiającego na przykładzie jednostek sądownictwa powszechnego. Instytucja centralnego zamawiającego...
10.
Realizacja zamówień przez centralnego zamawiającego oraz zasady wspólnego przeprowadzania postępowań w świetle uregulowań obowiązujących w resorcie spraw wewnętrznych i administracji...
11.
W ubiegłym roku tylko jedna polska firma zdobyła zamówienie na Litwie. Tak samo było w przypadku Estonii. Na Łotwie umowy podpisało dwóch rodzimych wykonawców. Skąd tak małe zainteresowanie...
12.
Wprowadzenie kryteriów środowiskowych do opisu produktu pozwala wykonawcom na rozpoznanie oczekiwań zamawiającego, przekazując równocześnie informację o tym, że przyjazne środowisku cechy wyrobu lub...
13.
Wprowadzona nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych rozszerzyła katalog zamówień, przy realizacji których nie stosuje się przepisów ustawy. Obowiązująca obecnie ustawa z dnia 29 stycznia 2004...
14.
Wprowadzenie tej instytucji ma pozwolić zmniejszyć wydatki. Może też jednak skutecznie utrudnić małym i średnim wykonawcom dostęp do rynku. Wprowadzenie instytucji centralnego zamawiającego wynikało...
15.
Projekt nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych przeszedł długą drogę. Przez kilkanaście miesięcy proponowane zmiany wzbudzały wiele kontrowersji. Jaki będzie jednak tego efekt – okaże się w...

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne