Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Decyzja długodojrzewająca

27 Luty 2017 
Plany i debaty w sprawie mostu Wschodniego i alei Wielkiej Wyspy we Wrocławiu wzbudzały...

Raport z ewaluacji dyrektyw...

27 Luty 2017 
Komisja Europejska opublikowała raport z ewaluacji dyrektyw odwoławczych.

Porozumienie w sprawie...

27 Luty 2017 
Uwzględniając oczekiwania uczestników rynku zamówień publicznych oraz kompetencje...

Reklama

Profil pisma

Informacje ogólne:

  • "Przetargi Publiczne" - miesięcznik
  • nakład: 4000 egz.
  • format czasopisma: 210 x 280 mm
  • okładka: kreda 200 g plus lakier UV pełny kolor
  • wnętrze: papier kredowy mat 90 g pełny kolor
  • cena podstawowa: 33,00 zł
  • na rynku: od XI 2005 roku

 

Główne działy pisma:

  • PROWADZENIE POSTĘPOWANIA
  • OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • PRAWO
  • WOKÓŁ TEMATU
  • STAŁE RUBRYKI

 

Grupa docelowa:

  • naczelnicy, dyrektorzy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej
  • specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy
  • przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego (marszałkowie, prezydenci, burmistrzowie, wójtowie)
  • przedstawiciele administracji rządowej (ministerstw, urzędów naczelnych i centralnych, urzędów wojewódzkich)
  • kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za sporządzanie ofert w prywatnych przedsiębiorstwach, które ubiegają się o publiczne kontrakty

Reklama w miesięczniku

Formy reklamy:

  • reklama graficzna
  • tekst sponsorowany
  • insert

 

Wymagania techniczne:

  • dostarczenie: FTP, CD lub DVD
  • spad: 5 mm, oznaczone linie cięcia
  • granica bezpieczeństwa: odsunięcie newralgicznych elementów (np. tekstów) 5 mm od linii cięcia i 15 mm od linii cięcia po stronie grzbietu

 

Format plików:

  • PDF – CMYK (bez kolorów dodatkowych), dla wewnętrznych obiektów rastrowych CMYK rozdzielczość 300 dpi, wszystkie fonty zamienione na krzywe
  • TIFF – CMYK (rozdzielczość 300 dpi), skala szarości (rozdzielczość 600 dpi)

 

Cennik reklam dostępny u wydawcy.

Kontakt

Mikołaj Marzec

Dyrektor sprzedaży

tel. (+71) 797 48 05, tel. kom. (+606) 792 942

faks (+71) 797 28 16

 

Agata Szymonis-Szymanowska

Key Account Manager

tel. (+71) 797 48 11, tel. kom. (+666) 050 969

faks (+71) 797 28 16

 

Małgorzata Salczyńska

Key Account Manager

tel. (+71) 797 48 24, tel. kom. (+604) 174 172

faks (+71) 797 28 16

 

Magdalena Koczerga

Key Account Manager

tel. (+71) 797 48 26, tel. kom. (+728) 980 807

faks (+71) 797 28 16

 

PRESSCOM Sp. z o.o.

ul. T. Kościuszki 29,

50-011 Wrocław

 

Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy Wrocław-Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy KRS: 0000173413,
Kapitał zakładowy: 50 000 zł NIP: 897-168-80-84, REGON: 932945064

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "Przetargi Publiczne"