Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Prawo do przedsiębiorczości

09 Październik 2018 
W ramach projektu „Prawo do przedsiębiorczości”, mającego na celu wsparcie...

Zmiany w wyłączeniach...

09 Październik 2018 
Od 1 października 2018 r. obowiązują zmiany w przepisach pzp oraz ustawy o umowie...

Wytyczne MIiR w zakresie...

09 Październik 2018 
W ramach realizacji polityki rządu w zakresie rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego,...

Reklama

Profil pisma

Informacje ogólne:

  • "Przetargi Publiczne" - miesięcznik
  • nakład: 4000 egz.
  • format czasopisma: 210 x 280 mm
  • okładka: kreda 200 g plus lakier UV pełny kolor
  • wnętrze: papier kredowy mat 90 g pełny kolor
  • cena podstawowa: 33,00 zł
  • na rynku: od XI 2005 roku

 

Główne działy pisma:

  • PROWADZENIE POSTĘPOWANIA
  • OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • PRAWO
  • WOKÓŁ TEMATU
  • STAŁE RUBRYKI

 

Grupa docelowa:

  • naczelnicy, dyrektorzy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej
  • specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy
  • przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego (marszałkowie, prezydenci, burmistrzowie, wójtowie)
  • przedstawiciele administracji rządowej (ministerstw, urzędów naczelnych i centralnych, urzędów wojewódzkich)
  • kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za sporządzanie ofert w prywatnych przedsiębiorstwach, które ubiegają się o publiczne kontrakty

Reklama w miesięczniku

Formy reklamy:

  • reklama graficzna
  • tekst sponsorowany
  • insert

 

Wymagania techniczne:

  • dostarczenie: FTP, CD lub DVD
  • spad: 5 mm, oznaczone linie cięcia
  • granica bezpieczeństwa: odsunięcie newralgicznych elementów (np. tekstów) 5 mm od linii cięcia i 15 mm od linii cięcia po stronie grzbietu

 

Format plików:

  • PDF – CMYK (bez kolorów dodatkowych), dla wewnętrznych obiektów rastrowych CMYK rozdzielczość 300 dpi, wszystkie fonty zamienione na krzywe
  • TIFF – CMYK (rozdzielczość 300 dpi), skala szarości (rozdzielczość 600 dpi)

 

Cennik reklam dostępny u wydawcy.

Kontakt

Mikołaj Marzec

Dyrektor sprzedaży

tel. 71 797 48 05, tel. kom. 606 792 942

faks 71 797 28 16

 

Alina Merchelska

Key Account Manager

tel. 71 797 48 24, tel. kom. 604 174 172

fax 71 797 28 16

 

Patrycja Kubiak-Rogalna
Key Account Specialist
patrycja.kubiak@presscom.pl
tel. 71 797 48 17, tel. kom. 728 980 807
fax 71 798 48 48

 

PRESSCOM Sp. z o.o.

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław

 

Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy Wrocław-Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy KRS: 0000173413,
Kapitał zakładowy: 50 000 zł NIP: 897-168-80-84, REGON: 932945064

All rights reserved © 2012 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne