Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Odmowa pracy w komisji...

03 Kwiecień 2017 
Zgodnie z art. 19 pzp kierownik zamawiającego – jeżeli wartość zamówienia jest równa...

Powołanie Rady Zamówień...

03 Kwiecień 2017 
Po ponadtrzyletnim okresie przerwy została powołana do życia Rada Zamówień Publicznych,...

Konsultacje publiczne w...

03 Kwiecień 2017 
Komisja Europejska prowadzi obecnie konsultacje publiczne dotyczące mechanizmu oceny ex...

Reklama

Profil pisma

Informacje ogólne:

  • "Przetargi Publiczne" - miesięcznik
  • nakład: 4000 egz.
  • format czasopisma: 210 x 280 mm
  • okładka: kreda 200 g plus lakier UV pełny kolor
  • wnętrze: papier kredowy mat 90 g pełny kolor
  • cena podstawowa: 33,00 zł
  • na rynku: od XI 2005 roku

 

Główne działy pisma:

  • PROWADZENIE POSTĘPOWANIA
  • OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • PRAWO
  • WOKÓŁ TEMATU
  • STAŁE RUBRYKI

 

Grupa docelowa:

  • naczelnicy, dyrektorzy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej
  • specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy
  • przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego (marszałkowie, prezydenci, burmistrzowie, wójtowie)
  • przedstawiciele administracji rządowej (ministerstw, urzędów naczelnych i centralnych, urzędów wojewódzkich)
  • kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za sporządzanie ofert w prywatnych przedsiębiorstwach, które ubiegają się o publiczne kontrakty

Reklama w miesięczniku

Formy reklamy:

  • reklama graficzna
  • tekst sponsorowany
  • insert

 

Wymagania techniczne:

  • dostarczenie: FTP, CD lub DVD
  • spad: 5 mm, oznaczone linie cięcia
  • granica bezpieczeństwa: odsunięcie newralgicznych elementów (np. tekstów) 5 mm od linii cięcia i 15 mm od linii cięcia po stronie grzbietu

 

Format plików:

  • PDF – CMYK (bez kolorów dodatkowych), dla wewnętrznych obiektów rastrowych CMYK rozdzielczość 300 dpi, wszystkie fonty zamienione na krzywe
  • TIFF – CMYK (rozdzielczość 300 dpi), skala szarości (rozdzielczość 600 dpi)

 

Cennik reklam dostępny u wydawcy.

Kontakt

Mikołaj Marzec

Dyrektor sprzedaży

tel. (+71) 797 48 05, tel. kom. (+606) 792 942

faks (+71) 797 28 16

 

Agata Szymonis-Szymanowska

Key Account Manager

tel. (+71) 797 48 11, tel. kom. (+666) 050 969

faks (+71) 797 28 16

 

Małgorzata Salczyńska

Key Account Manager

tel. (+71) 797 48 24, tel. kom. (+604) 174 172

faks (+71) 797 28 16

 

Magdalena Koczerga

Key Account Manager

tel. (+71) 797 48 26, tel. kom. (+728) 980 807

faks (+71) 797 28 16

 

PRESSCOM Sp. z o.o.

ul. T. Kościuszki 29,

50-011 Wrocław

 

Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy Wrocław-Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy KRS: 0000173413,
Kapitał zakładowy: 50 000 zł NIP: 897-168-80-84, REGON: 932945064

All rights reserved © 2012 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne