Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Poznańska elektrownia...

10 Luty 2021 
Pod koniec stycznia w Poznaniu uruchomiono miejską elektrownię słoneczną.

Witraże na dworcu w Gdańsku

10 Luty 2021 
Na dworcu Gdańsk Główny trwają prace budowlane związane z przebudową dworca.

Umowa Partnerstwa

10 Luty 2021 
18 stycznia 2021 r. ruszyły konsultacje społeczne Umowy Partnerstwa, która jest...

Skąd się biorą niepotrzebne koszty

Data publikacji: 04-02-2008
Autor: Fot. Archiwum PP

Rozmowa z Julią KURYLSKĄ, dyrektorem sprzedaży sektora publicznego Lyreco Polska SA

Przetargi Publiczne: Kto należy do waszych głównych klientów z sektora publicznego?

 

Julia KURYLSKA: Na rynku publicznym obsługujemy głównie administrację centralną. Nieco mniej działamy w sektorze samorządowym, lokalnym. Do sektora publicznego zaliczamy również niektóre przedsiębiorstwa państwowe oraz spółki prawa handlowego z większościowym udziałem podmiotu publicznego. Sektor publiczny jest tylko jednym z działów naszej działalności, ponieważ funkcjonujemy głównie w sektorze prywatnym.

 

PP: Jakiego rzędu są zamówienia, które zdobywacie?

 

J.K.: Są to zamówienia o bardzo zróżnicowanej wartości. Od kilkuset tysięcy złotych do ponad miliona. Większość instytucji sektora publicznego w interesującym nas obszarze organizuje zazwyczaj 3 przetargi rocznie: na papier, materiały biurowe i materiały eksploatacyjne. Czasami są one łączone i np. jedno zamówienie obejmuje jednocześnie papier i materiały biurowe. Umowy zazwyczaj zakładają sukcesywne dostawy w ciągu 12 miesięcy.

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne