Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Data publikacji: 30-01-2017 | Autor: | Zbigniew Raczkiewicz |
W dniu 14 lipca 2016 r. Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dalej: Trybunał) wydał wyrok w sprawie C-6/151. Wyrok ten, bazujący na zapytaniu prejudycjalnym dotyczącym interpretacji art. 53 ust. 2 dyrektywy 2004/18/WE, porusza następujące kwestie:
Pełna treść wyroku i opinia Rzecznika Generalnego dostępne są na stronie internetowej Trybunału2.
Region Flandria (Belgia) ogłosił przetarg nieograniczony na usługi, których celem było przeprowadzenie badania na dużą skalę na temat mieszkalnictwa i konsumentów rynku mieszkaniowego we Flandrii, o wartości szacunkowej 1,4 mln euro (pkt 8 orzeczenia). Specyfikacja tego zamówienia wskazywała następujące kryteria jego udzielenia (pkt 9):
1. Jakość oferty (50/100)
Jakość przygotowania, organizacji i wykonania pracy w terenie, kodowania i wstępnego przetwarzania danych. Zaproponowane świadczenia powinny zostać opisane w sposób jak najbardziej precyzyjny. Z oferty powinno wynikać w jasny sposób, że oferent jest w stanie podjąć się realizacji całości zamówienia (na próbie wynoszącej minimum 7000, a maksymalnie 10 000 kontaktów) w przewidzianym okresie wykonania 12 miesięcy.
2. Cena (50/100)
Cena wykonania zamówienia w odniesieniu do podstawowej próby (7000 kontaktów) i cena w odniesieniu do każdej dodatkowej puli 500 dodatkowych udostępnionych adresów (w tym VAT).
Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.
All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne