Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Data publikacji: 02-05-2014 | Autor: | Halina Olszowska |
Przez cały miniony rok Urszula B. jako dowód należytego wykonywania zamówień przedstawiała referencje oraz protokoły zdawczo-odbiorcze, z których wynikało, że jej firma może się pochwalić nie trzema – jak wymagał zamawiający – ale nawet dziesięcioma dobrze wykonanymi robotami budowlanymi. Jednak pod koniec lutego tego roku zaczęła mieć problemy. Coraz trudniej było jej sprostać wymaganiom zamawiających dotyczącym dowodów na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia.
Jeden z zamawiających w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale „wymagane dokumenty” napisał: „W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp oraz w rozdziale II SIWZ, zamawiający żąda:
Dowodami – zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane – są:
Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.
All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne