Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Data publikacji: 03-05-2010 | Autor: | Łukasz Laszczyński |
Realizacja ustawowych zadań przez podmioty należące do sektora finansów publicznych coraz częściej wiąże się z koniecznością uwzględniania przez nie zasad rządzących światem promocji i reklamy. Zaplanowane i przemyślane strategie promocyjne i reklamowe umożliwiają w znacznym stopniu sprawną oraz efektywną realizację powyższych zadań. Ułatwiają ponadto dotarcie do odbiorcy usług publicznych. Chociaż wykonywanie części zadań publicznych następuje w drodze realizacji tzw. ustawowych obowiązków, tym niemniej poziom zadowolenia odbiorców tych usług jest miarą skuteczności realizacji przedmiotowych zadań.
Przygotowanie postępowań będących przedmiotem niniejszego artykułu, co do zasady, nie różni się istotnie w swoich podstawowych założeniach od każdego innego postępowania prowadzonego z zastosowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: pzp). Jest to jednak – wbrew pozorom – bardzo często trudne i skomplikowane zadanie. Trudności, jakie mogą pojawić się w związku z przygotowaniem kampanii promocyjnych i reklamowych po stronie zamawiających, dotyczą opisu przedmiotu zamówienia. Pod ogólnym pojęciem kampanii promocyjnych i reklamowych kryje się w końcu wiele różnorodnych zadań, takich jak:
Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.
All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne