Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Ochrona zabytków w...

02 Wrzesień 2020 
Ponad 4 mln zł przeznaczył samorząd województwa podkarpackiego na dotacje dla zabytków w...

Serwis e-budownictwo

02 Wrzesień 2020 
2 sierpnia 2020 r. ruszył serwis e-budownictwo (e-budownictwo.gunb.gov.pl).

Sprawozdanie z działalności...

02 Wrzesień 2020 
W sierpniu br. Krajowa Rada Regionalnych Izb Obrachunkowych przedstawiła „Sprawozdanie z...

Dostawa mebli biurowych

Data publikacji: 03-06-2013 Autor: Magdalena Wedelstedt

W przypadku zakupów mebli biurowych stworzenie opisu przedmiotu zamówienia, który pozwoli na uzyskanie zadowalającego efektu końcowego, jest procesem wymagającym przeanalizowania każdego detalu specyfikacji.

Zlecenie projektantom zaprojektowania i stworzenia opisu przedmiotu zamówienia na wyposażenie wnętrz nie zawsze musi gwarantować ostatecznie spełnienie oczekiwań zamawiającego.

Jednym z najistotniejszych obowiązków zamawiającego poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia jest przygotowanie właściwego opisu przedmiotu zamówienia. Co do zasady zamawiający mają prawo opisać przedmiot zamówienia w sposób na tyle swobodny i szczegółowy, by finalnie otrzymać produkt o oczekiwanej jakości i funkcjonalności. Jednak w trakcie ustalania istotnych zapisów, które często tworzy się na podstawie znanych i stosowanych na rynku rozwiązań, należy pamiętać, aby wskazane obligatoryjne założenia nie naruszały zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne