Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

LiveChat w PARP

30 Styczeń 2020 
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła nowy kanał kontaktu z...

Sygnalizacja dla zapatrzonych...

30 Styczeń 2020 
Warszawa testuje nowe oznaczenia przejść dla pieszych, które wyświetlają na chodnikach...

Narzędzia do obliczania LCC

30 Styczeń 2020 
W ramach inicjatywy służącej szerszemu uwzględnianiu kosztów cyklu życia w zamówieniach...

Dostawa mebli biurowych

Data publikacji: 03-06-2013 Autor: Magdalena Wedelstedt

W przypadku zakupów mebli biurowych stworzenie opisu przedmiotu zamówienia, który pozwoli na uzyskanie zadowalającego efektu końcowego, jest procesem wymagającym przeanalizowania każdego detalu specyfikacji.

Zlecenie projektantom zaprojektowania i stworzenia opisu przedmiotu zamówienia na wyposażenie wnętrz nie zawsze musi gwarantować ostatecznie spełnienie oczekiwań zamawiającego.

Jednym z najistotniejszych obowiązków zamawiającego poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia jest przygotowanie właściwego opisu przedmiotu zamówienia. Co do zasady zamawiający mają prawo opisać przedmiot zamówienia w sposób na tyle swobodny i szczegółowy, by finalnie otrzymać produkt o oczekiwanej jakości i funkcjonalności. Jednak w trakcie ustalania istotnych zapisów, które często tworzy się na podstawie znanych i stosowanych na rynku rozwiązań, należy pamiętać, aby wskazane obligatoryjne założenia nie naruszały zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne