Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Dofinansowanie na rozwój dróg

05 Maj 2021 
Premier zatwierdził listy zadań do dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju...

Program Fundusze Europejskie...

05 Maj 2021 
21 kwietnia 2021 r. odbyło się wysłuchanie publiczne w sprawie projektu Programu Fundusze...

Partnerstwo...

05 Maj 2021 
20 kwietnia br. została uchwalona nowelizacja ustawy o efektywności wprowadzająca...

Kanał przez Mierzeję Wiślaną

31-12-2020

Budową drugiego etapu budowy kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną, drogi wodnej z Zatoki Gdańskiej na Zalew Wiślany zainteresowanych było 9 firm i konsorcjów. Urząd Morski w Gdyni w drugiej połowie grudnia poinformował, że najkorzystniejszą ofertę w tym przetargu złożył Budimex, wyceniając swoją ofertę na kwotę 574 mln zł. Aby nowa droga wodna łącząca Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską była funkcjonalna, oprócz budowy zasadniczego kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną trzeba przeprowadzić dodatkowe inwestycje. Chodzi m.in. o przebudowę toru wodnego na rzece Elbląg i budowę mostu obrotowego w Nowakowie (na tę część projektu Urząd Morski w Gdyni ogłosił przetarg w maju ubiegłego roku). Po zakończeniu postępowania, w tym po rozstrzygnięciu ewentualnych odwołań, podpisanie umowy możliwe będzie na początku bieżącego roku.
www.wnp.pl

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne