Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

LiveChat w PARP

30 Styczeń 2020 
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła nowy kanał kontaktu z...

Sygnalizacja dla zapatrzonych...

30 Styczeń 2020 
Warszawa testuje nowe oznaczenia przejść dla pieszych, które wyświetlają na chodnikach...

Narzędzia do obliczania LCC

30 Styczeń 2020 
W ramach inicjatywy służącej szerszemu uwzględnianiu kosztów cyklu życia w zamówieniach...

LiveChat w PARP

30-01-2020

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła nowy kanał kontaktu z przedsiębiorcami zainteresowanymi ofertą PARP – LiveChat.

Narzędzie do rozmów online jest dostępne na stronie internetowej parp.gov.pl. Z konsultantami obsługującymi LiveChat można się skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach pracy infolinii, tj. 8.30–16.30. Czat jest coraz chętniej wybieraną przez klientów drogą kontaktu, ponieważ umożliwia szybką i sprawną komunikację w czasie rzeczywistym. PARP, chcąc skutecznie docierać z informacją o oferowanych programach do firm z sektora MŚP, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego społeczeństwa i stawia na nowoczesne narzędzia komunikacji internetowej.

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne