Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Innowacyjność w konkursie

22 Listopad 2018 
Jednym z głównych celów nowoczesnej administracji jest tworzenie usług dla obywateli przy...

PPP jako priorytet

22 Listopad 2018 
Wiceminister Inwestycji i Rozwoju Artur Soboń, podczas debaty na Kongresie 590...

Cyfrowa gospodarka

22 Listopad 2018 
Już wkrótce w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz...

Sejmik w reklamie

04-09-2017
Rys. B. Brosz

Na innowacyjny pomysł wpadli radni Sejmiku Dolnośląskiego: planują informować o swojej działalności za pośrednictwem spotów reklamowych. Reklamy Sejmiku Dolnośląskiego, w formie 30- i 60-sekundowych filmików, zaczną być emitowane w telewizji i internecie za kilka tygodni.

Przetarg na ich realizację został już ogłoszony, a budżet kampanii promocyjnej to ok. 25 tys. zł. Radni sejmiku wyjaśniają, że choć mieszkańcy często znają swoich wójtów, burmistrzów i prezydentów, a także radnych w gminie, to niestety nie wiedzą, kim są radni województwa; mają kłopot z rozpoznawaniem marszałka, a mylenie urzędu marszałkowskiego z urzędem wojewódzkim zdarza się nawet na oficjalnych uroczystościach. Spoty reklamowe mają ten problem rozwiązać. (Źródło: portalsamorzadowy.pl)

All rights reserved © 2012 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne