Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Cyfrowe platformy zakupowe

07 Listopad 2017 
Od 18 października 2018 r. do przeprowadzenia kompletnego zamówienia publicznego wymagane...

Fundusze norweskie i EOG

07 Listopad 2017 
Zakończyły się negocjacje dotyczące III edycji tzw. Funduszy norweskich i EOG. Do Polski...

Partnerstwo innowacyjne

07 Listopad 2017 
W związku z wprowadzonym w pzp nowym trybem, jakim jest partnerstwo innowacyjne, UZP...

Sejmik w reklamie

04-09-2017
Rys. B. Brosz

Na innowacyjny pomysł wpadli radni Sejmiku Dolnośląskiego: planują informować o swojej działalności za pośrednictwem spotów reklamowych. Reklamy Sejmiku Dolnośląskiego, w formie 30- i 60-sekundowych filmików, zaczną być emitowane w telewizji i internecie za kilka tygodni.

Przetarg na ich realizację został już ogłoszony, a budżet kampanii promocyjnej to ok. 25 tys. zł. Radni sejmiku wyjaśniają, że choć mieszkańcy często znają swoich wójtów, burmistrzów i prezydentów, a także radnych w gminie, to niestety nie wiedzą, kim są radni województwa; mają kłopot z rozpoznawaniem marszałka, a mylenie urzędu marszałkowskiego z urzędem wojewódzkim zdarza się nawet na oficjalnych uroczystościach. Spoty reklamowe mają ten problem rozwiązać. (Źródło: portalsamorzadowy.pl)

All rights reserved © 2012 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne