Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Podziel się...

Cyfryzacja zamówień –...

01 Luty 2018 
W połowie stycznia pełnomocnictwo do bieżącego kierowania pracami Ministerstwa Cyfryzacji...

Dobre praktyki w zakresie...

01 Luty 2018 
Urząd Zamówień Publicznych zamieścił na swojej stronie internetowej publikację Dobre...

Roczne sprawozdania o...

01 Luty 2018 
Obowiązek przekazywania do Prezesa UZP rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach...

Sejmik w reklamie

04-09-2017
Rys. B. Brosz

Na innowacyjny pomysł wpadli radni Sejmiku Dolnośląskiego: planują informować o swojej działalności za pośrednictwem spotów reklamowych. Reklamy Sejmiku Dolnośląskiego, w formie 30- i 60-sekundowych filmików, zaczną być emitowane w telewizji i internecie za kilka tygodni.

Przetarg na ich realizację został już ogłoszony, a budżet kampanii promocyjnej to ok. 25 tys. zł. Radni sejmiku wyjaśniają, że choć mieszkańcy często znają swoich wójtów, burmistrzów i prezydentów, a także radnych w gminie, to niestety nie wiedzą, kim są radni województwa; mają kłopot z rozpoznawaniem marszałka, a mylenie urzędu marszałkowskiego z urzędem wojewódzkim zdarza się nawet na oficjalnych uroczystościach. Spoty reklamowe mają ten problem rozwiązać. (Źródło: portalsamorzadowy.pl)

All rights reserved © 2012 Presscom / Miesięcznik Przetargi Publiczne